Bewertungen für De Zilvermeeuw

(64 Bewertungen)
Schreiben Sie eine Bewertung

Reviews van bezoekers van DagjeWeg.Tickets

Kaalslag buffet

Kahles Buffet

Die Kreuzfahrt durch Biesbosch war großartig, auch wegen des schönen Wetters. Das Schiff war voller behinderter älterer Menschen mit Begleitern, wir saßen am ersten Tisch, waren aber die letzten in der Schlange für das Buffet. Wir mussten lange warten, denn es ging alles sehr langsam. Verständlich, weniger verständlich war die Tatsache, dass das Essen am Buffet abgegriffen und oft zurückgestellt wurde, sehr unappetitlich und unhygienisch. Als wir mit dem Buffet an der Reihe waren, war es komplett geplündert und mehrere Gerichte waren ausgegangen. Schade. Kein zweites Mal für uns.

Rondvaart door Biesbosch was geweldig mede door het mooie weer. De boot was vol met mindervalide bejaarden met begeleiders, wij zaten aan de eerste tafel maar waren het laatst aan de beurt voor t buffet. Lang moeten wachten want het ging allemaal heel langzaam. Begrijpelijk, minder was dat het voedsel op het buffet beetgepakt werd en vaak weer teruggelegd, zeer onsmakelijk en onhygiënisch. Bij onze beurt voor t buffet was t volledig geplunderd en diverse gerechten waren op. Jammer. Voor ons geen tweede keer..

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 27. Juni 2023
De Zilvermeeuw is Goud.

Die Heringsmöwe ist Gold.

2023: SECHS FAHRTEN GEMACHT !!!
Ihre Mitarbeiter: aufmerksam und professionell, alles stimmt und Sie genießen
Genau wie unsere Gäste
Und das neue Boot ist eine schöne Ergänzung.

2023: ZES TOCHTEN GEMAAKT !!
Uw mensen: attent en professioneel, Alles klopt en je geniet.
Net zoals onze gasten
En de nieuwe boot is een fijne aanwinst.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 16. September 2023
Super verzorgd ,schoon en vriendelijk

Super gepflegt, sauber und freundlich

Wir hatten einen schönen Tag auf der Mark. Was für eine Überraschung, alles von der Uferpromenade aus zu sehen. Leckeres Essen und Trinken und super gastfreundliche Betreuung. Kurz gesagt, tun Sie es einfach.

Een heerlijke dag gehad over de Mark. Wat een verrassing alles vanaf de waterkant te zien. Heerlijk eten en drinken en een super gastvrije verzorging. Kortom gewoon doen.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Ineke L.
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 14. August 2023
Boot tocht Antwerpen

Bootsfahrt Antwerpen

Wir hatten einen tollen Tag und genossen es schön trockenes Wetter und genossen es schön für Wiederholungstäter

Wij hebben een leuke dag gehad en er van genoten mooi droog weer en lekker genoten voor herhaling vatbaar

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Mevr.Buijs
  • Besuchsdatum: 5. August 2023
Organisatie niet al te best.

Organisation nicht besonders gut.

Die Beschilderung war nicht gut. GPS Biesbosch Straße Drimmelen wir in Lage Zwaluwe angekommen
Seien Sie um Viertel vor 12.30 Uhr zur Abfahrt anwesend. Bei der Abgabe der Voucher am Schalter um 11.10 Uhr hieß es, dass die Abfahrt um viertel vor 12 sein würde. Ab halb 12 waren alle schon am Einsteigen, wir waren noch beim Kaffee
Anmerkung: Die Abfahrt war 10 Minuten nach 12
Die Informationen sind unzureichend.

Bewegwijzering was niet goed. GPS Biesbosch weg Drimmelen kwamen wij in Lage Zwaluwe
Kwartier voor afvaart van half 12 aanwezig zijn. Bij vouchers afgeven kassa om 11.10 werd gezegd af vaart zal om kwart voor 12 zijn. Vanaf half 12 ging iedereen al aan boord, wij nog aan de koffie.
Nota bene afvaart was om 10 minuten na 12.
Informatie onvoldoende.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 29. Mai 2023
Leuk maar niet echt spannend

Lustig, aber nicht wirklich spannend

Wir sind am Freitag mit 7min Verspätung angekommen.zum Glück konnte das auf Samstag umgebucht werden.das war schnell erledigt.Weiter die Tour: wir haben etwas mehr erwartet von dem was man sehen konnte.Anmerkung Ton an Deck, dieser ist meistens schlecht oder leise(denke der Kapitän ist zu weit vom Mikrofon entfernt)

Wij kwamen 7min op vrijdag te laat.Gelukkig kon dit omgeboekt worden naar zaterdag.Dat kon snel geregeld worden.Verder de tour: we hadden er iets meer van verwacht wat je zou kunnen zien.Opmerking geluid op het dek, Dit is de meeste keren slecht of zacht(denken dat de kapitein te ver van de microfoon zit)

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 20. Mai 2023
Topdag

Oberer Tag

Wir haben unsere Hochzeit mit Familie und Freunden auf der Zilvermeeuw 5 gefeiert. Wir unternahmen eine 5-stündige Kreuzfahrt durch die großen Flüsse zum Biesbosch.
Auch die Verpflegung war fantastisch. Von Kaffee und Kuchen bis hin zum Dessertbuffet und allem, was dazwischen liegt.

Wij hebben met familie en vrienden ons huwelijksfeest gevierd op de Zilvermeeuw 5. We hebben een 5 uur durende vaartocht gemaakt via de grote rivieren naar de Biesbosch.
Ook de catering was fantastisch. Vanaf de koffie met gebak t/m het toetjesbuffet en alles wat daar tussen zat.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 15. Oktober 2022
Top dag

Oberer Tag

Es war ein toller Tag auf dem Schiff in Richtung der Rotterdamer Docks
Und mit meiner Glutenallergie konnte ich trotzdem das Gebäck und das Essen an Bord genießen, wirklich schön!

Het was super dagje op de boot richting Rotterdamse havens
En met mij gluten allergie toch heerlijk mee kunnen doen met het gebakje en het eten aan boord echt heel fijn !

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Kleemans
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 6. September 2022
Boottocht met lunch

Bootsfahrt mit Mittagessen

19-07-2022 War ausgezeichnet!
Bootsfahrt mit Erklärung und das ausgezeichnete Mittagessen und der Service
Äußerst empfehlenswert.

19-07-2022 Was uitstekend!
Boottocht met uitleg en de prima lunch en bediening.
Een aanrader.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Maria K.
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 10. Juli 2022
fijne vaartocht Zilvermeeuw 2

schöner Segeltörn Heringsmöwe 2

Sehr empfehlenswert, wir hatten mit unserer ganzen Familie einen schönen Bootsausflug. Ein köstlicher Brunch, alles genau so gut, und freundliches Personal auch gegenüber Kindern, unser Kompliment!

Een aanrader, met onze hele familie een fijne vaartocht gehad. Een heerlijke Brunch alles even goed, en vriendelijk personeel ook richting kinderen, onze complimenten!!!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • jan s.
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 11. Dezember 2021
Fantastische dag , doen !!!

Fantastischer Tag, mach es!

Ein toller Tag, auch wegen des schönen Wetters
Sehr gut gepflegt,
. Das Mittagessen auf der Etagere
. Sehr freundliches Personal
. Sehr schönes Boot ( Heringsmöwe 5 )
Kurz gesagt, ein sehr erfolgreicher Tag

Geweldige dag mede door het mooie weer.
Zeer goed verzorgd,
. De etagère lunch
. Zeer vriendelijk personeel
. Zeer mooi boot ( zilvermeeuw 5 )
Kortom, ‘n zeer geslaagde dag

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Jacqueline e. J. v. d. M.
  • Besuchsdatum: 28. September 2021
Fantastisch

Fantastisch

Ich habe mit meinen Kindern und Enkeln eine Bootsfahrt mit Z8 unternommen, um meinen 80. Geburtstag zu feiern, der sich (aufgrund von Koronarmaßnahmen) verzögert hatte. Ich wählte die Marktroute, aber wegen einer Störung an der Eisenbahnbrücke bei Zevenbergen wurde uns eine Alternativroute angeboten. Es war, mit einem Wort, wunderschön
Sehr freundliches Personal an der Kasse, an der Rezeption und im Service. Gute Erklärungen des Kapitäns während der Fahrt. Geburtstagsdekoration auf den Tischen und zum Kaffee eine "feuerspeiende" Kerze, wie die Enkelkinder sie zu nennen pflegten. Wir hatten ein gutes Mittagessen "vom Boden aus". Etwas ganz Besonderes
Trotz der sehr schlechten Wettervorhersage hatten wir schönes Wetter mit einem kleinen Schauer. Wir konnten auch viel auf der Sonnenterrasse sitzen
Im Namen meines Mannes, meiner Kinder und meiner Enkelin danken wir Ihnen für diese wunderbare, erholsame und schöne Reise.
Ein besonderer Dank geht an die Kellner, die ständig im Einsatz waren, aber immer freundlich blieben.

Met Z8 een vaartocht gemaakt met kinderen en kleinkinderen om mijn (door coronamaatregelen) verlate 80jarige verjaardag te vieren. Ik koos voor de Marktocht maar door storing bij de spoorbrug bij Zevenbergen, kregen we een alternatieve route. Die was in één woord prachtig.
Zeer vriendelijk personeel bij de kassa, bij de ontvangst en bij de bediening. Goede uitleg onderweg van de kapitein. Op de tafels een versiering vanwege de verjaardag en bij de koffie een, zoals de kleinkinderen dat vroeger noemden, een “vuurspuwende” kaars. Goede lunch gehad die “uit de vloer” kwam. Heel apart.
Ondanks de zeer slechte weervoorspellingen hadden we prima weer met 1 keertje een kleine bui. Ook veel op het zonnedek kunnen zitten.
Ook namens man, kinderen en kleindochter onze dank voor deze heerlijke, relaxte en mooie tocht.
Extra dank aan het bedienend personeel dat constant aan het werk was, maar altijd even vriendelijk bleef.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Flavia M. d. S.
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 31. Juli 2021
Vaartocht Rotterdam

Rotterdam Bootsfahrt

Am 22. Juni fuhren wir mit der Schifffahrt Sliedrecht-Rotterdam. Wir haben es sehr genossen. Schönes Boot, schöner Ausflug. Und vor allem ein leckeres Mittagessen. Auch Komplimente für das Personal, freundlich und hilfsbereit.

22 juni 2021 meegeweest met vaartocht Sliedrecht-Rotterdam. Wij hebben hier erg van genoten. Mooie boot, leuke vaartocht. En vooral een heerlijke lunch. Ook complimenten voor het personeel, vriendelijk en behulpzaam.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Plonie W.
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 22. Juni 2021
Geweldig

Großartig

Wir machten die Tour mit Mittagessen, das war köstlich und ausgiebig, und setzten uns dann auf das Deck, wo es eine Bar für Getränke, Eis und Bittergarnitur gibt. Freundliches Personal und der Kapitän geben während der Reise viele Informationen! Zwei Stunden sind gerade lang genug! Sehr empfehlenswert!

Wij hebben de rondvaart gedaan met lunch, deze was overheerlijk en uitgebreid, daarna op het dek gaan zitten waar een bar is voor drank, ijs en bittergarnituur. Vriendelijk personeel en de kapitein geeft tijdens de tocht veel informatie! Twee uur is precies lang genoeg! Een aanrader!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Ans E.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 2. August 2020
rondvaart Biesbosch

kreuzfahrt Biesbosch

Wirklich eine super Kreuzfahrt auf dem Biesbosch gehabt. Wir können es jedem empfehlen, es einmal zu machen
Das Personal ist wirklich sehr hilfsbereit - ein großes Kompliment an dieses Unternehmen

Echt een super rondvaart gehad over de Biesbosch.Wij kunnen het iedereen aanraden om het een keer te doen
Het personeel is echt heel behulpzaam een dikke pluim voor dit bedrijf

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • D.Wijnnobel
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 3. Juli 2020
heerlijke middag gehad met mijn zussen en zwagers.

hatte einen wunderbaren Nachmittag mit meinen Schwestern und Schwagern.

hatte einen wirklich tollen Nachmittag, und das Personal ist wirklich großartig, wir haben es so erlebt, dass es wirklich toll war, nach Hause zu kommen. Ich, meine Schwestern und Schwager werden das nie vergessen.

ronduit een super leuke middag gehad en het personeel is echt geweldig, wij hebben het ervaren als thuis komen, was echt super geweldig . ik mijn zussen en zwagers gaan dit nooit meer vergeten.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • wilco
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 7. Juni 2020
Mooie tocht door de Biesbosch

Schöne Reise durch den Biesbosch

Schönes, großes Boot mit freundlichem, hilfsbereitem Personal. In dieser Koronaperiode war genügend Abstand möglich, die Bar war nicht geöffnet, aber glücklicherweise waren die sauberen Toiletten vorhanden.

Fijne, grote boot met vriendelijk behulpzaam personeel. In deze corona-periode was voldoende afstand mogelijk, de bar was niet open maar de nette toiletten gelukkig wel.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Erik
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 1. Juni 2020
Méér dan FANTASTISCH

Mehr als FANTASTIC

Ein sauberes und ordentliches Boot mit sehr freundlichen, hilfsbereiten Mitarbeitern, die sich auch mit Kundenbindung (Empathie) auskennen
Ein ausgezeichneter Ausflug zum Weihnachtsmarkt in Dordrecht. Ein nettes Arrangement für diesen Preis. HULDE!!!!!

Een keurige nette boot met zeer vriendelijke, behulpzame medewerkers die ook nog eens verstand hebben van klantenbinding (empathie).
Een uitstekende reis naar de kerstmarkt in Dordrecht. Een keurig arrangement voor die prijs. HULDE!!!!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • A. t. W.
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 13. Dezember 2019
I een

I a

In einem Wort fantastischer Tag hatte alles war sehr gut arrangiert es war eine Teeparty letzten Sonntag kann ich es empfehlen jeder Figur von eins bis 10 dann wird es eine 10

In een woord fantastisch dag gehad alles was erg goed geregeld het was een theeparty afgelopen zondag ik kan het iedereen aanbevelen cijfer van een tot 10 dan wordt het een 10

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Joop
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 24. September 2019
Vriendelijke mensen, reservering prima plek

Freundliche Menschen, Reservierung guter Platz

Der Kaffee war köstlich, ein Cappuccino oder eine heiße Schokolade wäre eine willkommene Ergänzung...........

Koffie was lekker , n cappucino of warme choco zou n welkome aanvulling zijn .....

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Ans R.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Opa und Oma
  • Besuchsdatum: 22. September 2019
Gezellig en erg goed geregeld en verzorgd

Gemütlich und sehr gut organisiert und gepflegt

Großartig ordentlich erlebt

Geweldig netjes beleeft

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Jaap R.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Ältere Kinder
  • Besuchsdatum: 19. August 2019
Mooie comfortabele boot

Schönes komfortables Boot

Die Heringsmöwe ist ein sehr großes Boot mit allem modernen Komfort. Auch ein netter Reiseleiter, der Ihnen alle möglichen wissenswerten Dinge erzählt. Wenn Sie mehr von der Natur aus nächster Nähe sehen wollen, empfehle ich Ihnen ein kleineres Flüsterboot

De Zilvermeeuw is een erg grote boot van alle gemakken voorzien. Ook een aardige gids die allerlei wetenswaardigheden vertelt. Als je meer van de natuur van dichtbij wilt zien zou ik een kleinere fluisterboot aanraden.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 7. August 2019
Mooi boottochtje

Wunderschöne Bootsfahrt

Am vergangenen Sonntag haben wir eine schöne 2-stündige Fahrt durch den Biesbosch gemacht. War wegen des fantastischen Wetters sehr erfolgreich. Das Boot und seine Einrichtungen sind ausgezeichnet (vielfältige Erfrischungen, Klimaanlage, saubere Toiletten, freundliches Personal). Empfohlen.

Afgelopen zondag een mooie vaartocht van 2 uur door de Biesbosch gedaan. Was mede door her fantastische weer erg geslaagd. De boot en zijn voorzieningen zijn prima (diversiteit aan versnaperingen, airco, schone toiletten, vriendelijk personeel). Aanrader.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 4. August 2019
mooie reis

gute Reise

vielleicht war das Beste daran, dass es keine Musik auf dem Boot gab.

het mooiste was misschien wel dat er op de boot geen muziek gedraaid werd.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 24. April 2019
wat een mooi gebied, en een interesant verhaal

was für eine schöne Gegend und eine interessante Geschichte

Schöne, schöne Geschichte, schöne Bar, genügend Auswahl

Prachtig, mooi verhaal, leuke bar, genoeg keus

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 13. Oktober 2018
heerlijk middagje op het water, prachtige natuur,

schöner Nachmittag auf dem Wasser, schöne Natur,

gut organisiert.

prima geregeld.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 13. Oktober 2018
prima verzorgd

gut betreut

Alles ordentlich gefliest. Gutes Catering. Das Parken ist etwas schwierig.

Alles keurig getegeld. Goede catering. Parkeren wat moeilijk.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • J B. v. R.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Ältere Kinder
  • Besuchsdatum: 2. September 2018
Geweldig. Een ervaring om nooit te vergeten. Super

Großartig. Ein unvergessliches Erlebnis. Super

Gemütlich, auch der Service, sehr freundlich.

Gezellig, ook de bediening, zeer vriendelijk.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 22. August 2018
Tocht in de Biesbosch

Tour im Biesbosch

Hut ab vor dem Kapitän, als er durch den flachen Kanal manövrierte
Nette Reise mit klarer Erklärung!

Petje af voor de kapitein zoals hij door de ondiepe vaargeul maneuvreerde.
Mooie tocht met duidelijke uitleg!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Marjolein F.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 20. August 2018
Prima

Fein

Gut betreut

Goed verzorgd

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Jan D.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Junge Kinder
  • Besuchsdatum: 18. August 2018
Boottocht 15 aug.

Bootsfahrt 15 Aug.

15. August Die 3-stündige Bootsfahrt durch den Biesbosch wurde mit der Familie gemacht. Sehr gut gepflegt. Empfohlen!

15 aug. De 3 uur durende boottocht door de Biesbosch gemaakt met de familie. Heel goed verzorgd. Aan te bevelen!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 15. August 2018
goede organisatie; goede servise

gute Organisation; guter Service

sterne sehen

zie sterren

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 15. August 2018
Geweldig.

Großartig.

Viel gesehen von der Schönheit der Natur.

Veel gezien van de schoonheid natuur.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 13. August 2018
Het was leuk en interessant!

Es hat Spaß gemacht und war interessant!

Wir haben eine gute Reise mit The Herring Gull gemacht!
Schade, dass wir einen Adler oder andere Besonderheiten nicht erkennen konnten
vögel! Ich habe noch einen weißen Reiher gesehen!
Aber kurz gesagt, wir hatten eine schöne Reise, zum ersten Mal in De Biesbosch,
und in Brabant!

We hebben een leuke tocht gemaakt met De Zilvermeeuw!
Wat jammer was dat we geen arend hebben kunnen spotten of andere bijzondere
vogels! Wel nog een witte reiger gezien!
Maar kortom, we hebben een leuke tocht gehad, voor de eerste keer in De Biesbosch,
en in Brabant!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 11. August 2018
Mooie boottocht

Wunderschöne Bootsfahrt

Köstliche Bootsfahrt mit Klimaanlage im Boot (war bei 35 Grad schön)

Heerlijke boottocht met airco in de boot(was heerlijk bij 35 graden)

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Junge Kinder
  • Besuchsdatum: 6. August 2018
een echte aanrader

sehr empfehlenswert

Es war eine tolle Reise in einer super schönen Umgebung, das Personal war wirklich sehr freundlich und ein wirklich guter Skipper. Danke für die gute Reise

Het was een geweldige tocht in een super mooie omgeving het personeel was echt heel vriendelijk en een echte goede schipper. Bedankt voor de leuke tocht

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 6. August 2018
Prima

Fein

Freundliche Crew und schöne Route

Vriendelijke bemanning en mooie route

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Bas G.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 5. August 2018
Leuke tocht maar beetje saai. Had meer verwacht.

Nette Reise, aber etwas langweilig. Hatte mehr erwartet

Für Kinder kann es noch mehr geben. Vor allem mehr Sicherheit am Geländer

Voor kinderen mag er wel wat meer gebeuren. Vooral meer veiligheid aan de reling.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Marga K.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Junge Kinder
  • Besuchsdatum: 2. August 2018
Wat is het heet!

Was ist denn das für eine Hitze!

Ein Osterfest verbrachte schöne Stunden auf dem Boot.

Een paas fijne uurtjes doorgebracht op de boot.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Bep D. d. B.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 1. August 2018
Alles perfect geregeld,toppie!

Alles perfekt arrangiert, Topie!

Eine große Zehn für dich!

Een dikke tien voor jullie!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 28. Juli 2018
Ontspannende natuurtrip

Entspannende Naturreise

Eine schöne Bootsfahrt, besonders bei schönem Wetter. Es ist entspannend, wenn man die schöne Natur vorbeikommen sieht

Een heerlijke rondvaart , zeker bij mooi weer. Het werkt kekker ontspannend als je zo de prachtige natuur voorbij ziet komen.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 17. Juli 2018
Rondvaart zilvermeeuw

Hin- und Rückfahrt Heringsmöwe

Wir fanden es einen sehr erfolgreichen Tag. Es ist das Geld wert, weil Sie eine schöne Route segeln und eine Erklärung erhalten. Tickets per Tagesausflug waren leicht einzulösen

Wij vonden het een zeer geslaagde dag. Het is het geld dubbel en dwars waard want je vaart een prachtige route en krijgt er ook uitleg bij. Tickets via dagje weg waren simpel te verzilveren.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Bianca M.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 14. Juli 2018
Dagje Biesbosch

Tagesausflug Biesbosch

Nette Kreuzfahrt, freundliches Personal auf einem schönen Boot

Mooie rondvaart, vriendelijk personeel op een mooie boot

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 2. Juli 2018
Heerlijke boottocht

Köstliche Bootsfahrt

Wir hatten eine wunderbare Reise. Manchmal ist es etwas schwierig, die Informationen auf dem Außendeck zu verstehen. Alles andere gut organisiert

Heerlijke tocht gehad. Soms is het wat lastig om op het buitendek de info te kunnen verstaan. Verder alles prima geregeld.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Marc B.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 26. Juni 2018
2uur rondvaart

2-stündige Kreuzfahrt

Freundliche Begrüßung durch die Crew. Gute Erklärung.....schöne Aussicht
Wiederholbar

Vriendelijk welkom van de bemanning . Goede uitleg...mooi uitzicht.
Voor herhaling vatbaar

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Astrid B.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 20. Juni 2018
Biesbosch laten zien aan Australiërs.

Zeigen Sie Biesbosch den Australiern.

Ordentlich gepflegt. Freundliches Personal. Leckere Sandwiches / Snacks. Wir hatten zwei australische Familienmitglieder bei uns. Zu schade, dass die Informationen nicht auch auf Englisch waren. Auch für uns Niederländer[Brabanders] war die Verständlichkeit nicht optimal. Aber ich werde noch einmal mit meiner Tochter kommen.

Keurig verzorgd. Vriendelijk personeel. Lekkere broodjes/hapjes. We hadden twee Australische familieleden bij ons. Jammer dat de informatie niet ook in het Engels was. Ook voor ons Nederlanders [Brabanders] was de verstaanbaarheid niet optimaal. Maar ik kom nog wel 'n keer met mijn dochter.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 5. Juni 2018
Gastvrijheid en genieten!

Gastfreundschaft und Genuss!

Als Frauengruppe genossen wir diese Kreuzfahrt und die Gastfreundschaft an Bord eines der Schiffe der Heringsmöwe.
Wir sind später als geplant gegangen, kamen aber auch später wieder. Brabanter Freundlichkeit ist hier spürbar. Das erhöht das Urlaubsgefühl.

Als vrouwengroep hebben we genoten van deze rondvaart en de gastvrijheid aan boord van één van de schepen van De Zilvermeeuw.
We vertrokken later dan gepland, maar kwamen ook later terug. Brabantse gemoedelijkheid is hier merkbaar aanwezig. Dat verhoogt het vakantiegevoel.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Elske S.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 16. Mai 2018
Mooie vaartocht, goede uitleg.

Nette Kreuzfahrt, gute Erklärung

Die Kreuzfahrt war sehr interessant und der Kommentar war sehr interessant. Aber wir konnten sie wegen des Lärms vieler Kunden nicht immer verstehen. Anscheinend ist es zu viel verlangt, um bei der Erklärung zu schweigen. Als der Regen vorbei war, setzten wir uns auf das Oberdeck und konnten die Erklärung in Ruhe genießen.

De vaartocht was heel boeiend en de commentaar was heel interessant. Alleen konden we die niet altijd goed verstaan vanwege de luidruchtigheid van veel klanten. Het is blijkbaar te veel gevraagd tijdens de uitleg te zwijgen. Toen de regen over was, zijn we op het bovendek plaats gaan nemen en dan konden we in alle rust ook van de uitleg genieten.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Marc V.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 27. Mai 2018
Rondvaart door de Biesbosch

Fahrt durch den Biesbosch

War schön mit guten Erklärungen über die Umwelt

Was leuk met goed uitleg over omgeving

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Naam bekend bij redactie
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 21. Mai 2018
Heel leuk!

Sehr schön!

Es war ein fantastischer Tag, auch schönes Wetter ist es wert, sich zu wiederholen!

Het was een fantastische dag, ook mooi weer is voor herhaling vatbaar!!!!!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • hans v.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 28. Mai 2017
Gezellig en relaxed middagje weg

Gemütlicher und entspannter Nachmittag am Ende des Tages

Alles sehr gut arrangiert. Geräumige kostenlose Parkplätze in der Nähe. Saubere, pünktliche Abfahrten und eine angenehme Atmosphäre auf dem Boot von der Crew. Mach keine Verkrampfungen, wenn du dein eigenes Sandwich isst...........

Prima geregeld allemaal. Ruime gratis parkeergelegenheid in de buurt. Netjes op tijdvertrekken en een soepele sfeer op de boot vanuit de bemanning. Doen niet krampachtig als je zelf je eigen boterham eet....

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • A v. D.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 26. Mai 2017
mooie natuur

wunderschöne Natur

draußen zu sitzen, war ein idealer Tag

lekker buiten gezeten het was een ideale dag

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Matty V.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 7. Oktober 2016
goede vaart en goed pers oneel

gute Geschwindigkeit und gute Presse oneel

Sie müssen wie auf der Speisekarte angegeben sein
bitterbälle, gebratene Snacks oder
ein paar Nüsse kaufen
die nicht da waren
zum Glück noch Kroketten, und sie waren es
lecker mit dem Getränk

Ze moeten wel als op de menukaart
bitterballen, gefrituurde snacks of
borrelnootjes inkopen.
die waren er niet.
gelukkig wel nog croketten, en die waren
heerlijk bij de borrel

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Aat H.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Freunde
  • Besuchsdatum: 9. Oktober 2016
Zilvermeeuw

Silbermöwe

Gut versorgtes und gutes Personal. War eine schöne Reise

Netjes verzorgd en goed personeel. Was een mooie trip

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Spencer S.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 28. September 2016
Prima

Fein

Sehr schön, dass es eine Toilette an Bord gab, Gelegenheit zum Essen und Trinken. Gute Erklärung über den Biesbosch und alles, was dort ist.

Heel fijn, dat er een toilet aan boord was, gelegenheid om wat te eten en te drinken. Goede uitleg over de Biesbosch en alles wat zich daar bevind.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Anneke d. O.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Ältere Kinder
  • Besuchsdatum: 30. Juli 2016
Prachtige boottocht

Wunderschöne Bootsfahrt

Wir genossen die Bootsfahrt auf dem Wasser im Biesbosch. Die zwei Stunden verflogen. Schade nur, dass der Liftstuhl nicht funktioniert hat.

Wij hebben genoten van de boottocht op het water in de Biesbosch. De twee uur vlogen voorbij. Alleen jammer dat de liftstoel het niet deed.

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Bea N. N.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Opa und Oma
  • Besuchsdatum: 1. Juni 2016
Leuke leerzame trip

Schöne Bildungsreise

gepflegt

goed verzorgd

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Nancy v. O.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Mein/e Partner/in
  • Besuchsdatum: 9. Mai 2016
Zeer goed

Sehr gut

Schöne Tour Luxusboot schöne freundliche Bedienung

Mooie tocht luxe boot toffe vriendelijke bediening

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Geertruida R.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Gruppe
  • Besuchsdatum: 5. Mai 2016
Nette boot, vriendelijk personeel!

Gepflegtes Boot, freundliches Personal!

Schöne Reise für Jung und Alt!

Leuk uitstapje voor jong en oud!

  • Automatisch übersetzt. Originalsprache: Niederländisch
  • Gerard D.
  • Verifizierter Besucher
  • Besucht mit Partner: Familie
  • Besuchsdatum: 5. Mai 2016

Reviews van bezoekers van DagjeWeg.NL

Relaxen

Bij heel mooi weer ist lkkr picknicken, altijd gezellig met een groep en super relaxed varen op het water

  • Astrid W.
Verzorgd

Op 26 Juli 2017 Met de Z8 van de Zilvermeeuw (is een zeer stille elektrische boot 1 jaar oud) een mooie rondvaart gehad. Via het AD geboekt. Vanaf Drimmelen door de Biesbosch naar Werkendam, Hardinxveld , Dordrecht naar Moerdijk. In de havens van Moerdijk een uitgebreide rondvaart met gids die daar aan boord kwam. En weer terug naar Drimmelen. De vaartocht was van 10.00 uur tot 16.15 uur. De omstandigheden op de boot waren lux en de lunch voortreffelijk. De prijzen voor de drinks zeer redelijk (2.25 per drankje) Een klein min puntje is dat de spreker aan boord best wat meer mag vertellen.De bediening was zeer netjes en goed.

Vriendelijke groet Kees en Wil van Kats.

  • Kees v. K.
  • Besuchsdatum: 26. Juli 2017
fantastisch

De boot is prima verzorgd. Het personeel is zorgzaam. De brunch was goed georganiseerd en alles aan boord is goed geregeld.

  • N.N..
  • Besuchsdatum: 7. September 2015
viel wat tegen

We hadden met een grote groep gereserveerd,maar bij aankomst was erniet genoeg plaats en bedacht de kapitein dat 2 v ons aaneen andere tafel achter ons konden schuiven.Niet gezellig en zeker niet de bedoeling lijkt mij!gelukkig was het bedienend personeel uiteindelijk ,na ontevredenheid vanuit ons,zo inventief een tafel aan te schuiven v een gereserveerde tafel waar de groep niet kwam opdagen. Gelukkig probleem opgelost en een gezellige middag gehad. Ook jammer dat er weinig parkeerplek rondom was en we in hondenweer best een stuk moesten lopen.bij de kassa geen afdak dus kletsnat geregend ( en dat in een land als nederland)
. Het had dus een stuk beter en servicegerichter gekund!

  • deborah.

Prachtige boottocht door de Biesbosch, met duidelijke uitleg over de omgeving. Met horeca-mogelijkheid aan boord.

  • Karin L.

DagjeWeg.Tickets · service@dagjewegtickets.nl
KvK 60256281 · Amsterdamseweg 9 · 6711 BE Ede
gdkpst